Panakeia stomatološka ordinacija

Banovo Brdo, Čukarica

Mesto za Vas

Kontaktirajte nas

Dentin stomatološka ordinacija

Arhimandrita Gerasima Zelića 8

Čukarica

Zašto dentin?

Našu ordinaciju čine mladi i ambiciozni stomatolozi. Ujedinili smo znanja i prakse kako bismo ponudili što bolju uslugu, uz korišćenje najkvalitetnijih materijala, pristupa savremenoj stomatologiji i naravno najkvalitetenijem radu. Tim smo sastavili od vrhunskih stomatologa, različitih specijalizacija; kako oralne hirurgije i parodontologije tako i implantologije i ostalih segmenata stomatologjie, tako da je svaki Vaš problem rešiv u najkraćem mogućem periodu na najbolji i najstručniji mogući način. Posedujemo višegodišnje iskustvo u kliničkoj i teoretskoj praksi. Stalnim posećivanjem seminara, podižemo svoj kvalitet rada i zadovoljstvo pacijenta koje nam je uvek na prvom mestu. Osoblje ordinacije koje će Vas dočekati uz ljubaznost i blistav osmeh, rado će porazgovarati sa Vama i pripremiti Vas za intervenciju koja sledi, kako bi što mirniji i opušteniji bili u rukama vašeg stomatologa. Naš pristup savremenoj stomatologiji se zasniva na tome da svaka intervencija bude bezbolna.

Naš tim

dr Zoran Antonović

Doktor stomatologije

Prof. Dr Mihailović Branko

Specijalista oralne hirurgije

Želite da preporučite Dentin ordinaciju i prikažete fotografije, lokaciju, navigaciju, vesti, dešavanja?

Vlasnici ili manadžeri ordinacije, želite da dodate/promenite opis vaše ordinacije? Osnovne informacije objavljujemo besplatno!

Pišite nam

Preporuke za stomatološku ordinaciju Dentin

Trenutno nema preporuka za Dentin zubarsku ordinaciju. Ako ste, ili ste bili, njihov pacijent, i zadovoljni ste, molimo Vas, preporučite ih drugima.

ioi.

Preporučite Dentin ordinaciju

Vaše ime:

Email / Telefon: (opciono, neće biti objavljeno)

Vaša preporuka za ovu ordinaciju:

Ako ste zadovoljni ovom ordinacijom - preporučite je drugima. Vaša preporuka će biti objavljena nakon odobrenja administratora. Agencija ioi. ne odgovara za njihov sadržaj. Nismo u mogućnosti da proveravamo njihovu istinitost, niti znamo identitet osoba koje ih ostavljaju. Negativni komentari i kritike mogu biti prosleđeni menadžmentu ordinacije.